تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه بر سر پسر عاشقی که قصد وارد شدن به خانه ای را داشت آمد؟ + عکس

جمعه، 10 دی 1395 ساعت 07:162016-12-30حوادث

پسر عاشق زمانی که قصد وارد شدن به خانه دختر مورد علاقه اش را داشت، توسط صاحبخانه به شدت کتک خورد.

- " ، شخصی که به یک خانه هجوم آورده بود و قصد داشت به زور وارد آن شود، توسط صاحبخانه گوشمالی داده شد.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، متیو لورنس 27 ساله در روز دوشنبه به جرم Crime اقدام برای ورود غیر مجاز و به زور به خانه ای دستگیر و به پایگاه پلیس Police کارولینای شمالی منتقل شد.

بر اساس این گزارش، قبل از اینکه این مزاحم برای صاحب آن خانه مشکلی ایجاد کند، مرد صاحبخانه که یک جوان 20 ساله بود، لورنس 27 ساله را با هیزم آتش چنان زد که او را از ناحیه چشم و صورت مصدوم کرد.

این مرد جوان مدت ها پیش با یکی از دختران این خانواده رابطه داشته است و پس از به هم خوردن آن، قصد صدمه رساندن به وی را داشته است.

بر اساس گزارش سخنگوی اداره پلیس منطقه، متیو لورنس پس از منتقل شدن به بازداشتگاه در روز سه شنبه با پرداخت 3 هزار دلار جریمه آزاد شد.

وکیل ملت 110
کلید واژه ها: خانه - گزارش - پلیس - بازداشتگاه - دختر - جوان - شنبه - عاشق - غیر مجاز - خانواده - دختران - دستگیر - دوشنبه - خوردن - جریمه - اداره - رابطه - دلار - آزاد - صورت - وکیل - مجاز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه بر سر پسر عاشقی که قصد وارد شدن به خانه ای را داشت آمد؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..