تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک ها از وظایف قانونی خود غافل اند

یک کارشناس اقتصادی گفت: اگر شبکه بانکی در مسیر ارائه تسهیلات به بخش های مولد اقتصاد تلاش نکند برخلاف سیاست اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

حمید رضا نبی زاده کارشناس اقتصادی درگفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت اصلاح نظام بانکی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با وجود آنکه سیاست های پولی شبکه بانکی کشور در مسیر ارائه تسهیلات به بخش های مولد صادرات،صنعت و تولید حرکت نمی کند از این رو می توان گفت که این حوزه کمترین تمکین را از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان است، افزود: اگر شبکه بانکی و هر سازمان دیگری در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و صادرات کنندگان گام های موثری برندارد، برخلاف سیاست اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

نبی زاده  با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار نظام بانکی کشور ادامه داد: مشکلات نظام بانکی به عنوان مهم ترین مجموعه اقتصادی باید به طور ریشه ای بررسی و حل شود.

این کارشناس اقتصادی در ادامه بیان کرد: تا زمانی که شبکه بانکی در پروژه های مختلف سرمایه گذاری و به اصلاح بنگاهداری نماید و از وظایف اصلی خود غافل شود، اجرای اقتصاد مقاومتی به طور کامل امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به وضعیت مدیریت نقدینگی بانک ها تصریح کرد: مدیریت منابع بانکی به سمت بخش های مولد و پیشرو از جمله اولویت های نظام بانکی برای تحقق اقتصاد مقاومتی بشمار می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک ها از وظایف قانونی خود غافل اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..