تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست شاگردان کوهیان در خانه/پتروشیمی با غلبه بر شهرداری اراک جایگاه خود را حفظ کرد

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با انجام 5 دیدار پیگیری شد و تیم نیروی زمینی در خانه دانشگاه آزاد موفق شد از سد شاگردان کوهیان بگذرد.

شکست شاگردان کوهیان در خانه/پتروشیمی با غلبه بر شهرداری اراک جایگاه خود را حفظ کرد ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد و تیم های شهرداری تبریز،نیروی زمینی،پتروشیمی بندرامام،شیمیدر تهران و نفت آبادان بر حریفان خود غلبه کردند.

شهرداری کاشان-شهرداری تبریز

تیم شهرداری کاشان در یک بازی نزدیک در خانه با نتیجه 33 بر 29 نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.در نیمه دوم هم تیم شهرداری تبریز توانست 79 بر 64 از سد شاگردان صالحی بگذرد.تیم شهرداری تبریز در هفته گذشته موفق شد بر نفت آبادان غلبه کند.

پتروشیمی بندرامام-شهرداری اراک

یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای امروز،رقابت بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و شهرداری اراک بود که در پایان نیمه نخست تیم صدرنشین جدول موفق شد 41 بر 34 تیم مهمان را شکست دهد.در نیمه دوم نیز پتروشیمی بندرامام با نتیجه 74 بر 66 از سد شهرداری اراک گذشت و موفق شد جایگاه صدرنشینی خود را حفظ کند.

لوله آ.اس شیراز-نفت آبادان

تیم نفت آبادان امروز مهمان شاگردان دوانی زاده بود و در یک بازی حساس و نزدیک موفق شد 38 بر 34 از سد میزبان خود بگذرد.در نیمه دوم نیز تیم پالایش نفت آبادان موفق شد 89 بر 75 بر تیم میزبان غلبه کند و نخستین پیروزی خود را در هفته اول از دور برگشت کسب کند.

دانشگاه آزاد-نیروی زمینی

تیم نیروی زمینی عصر امروز در سالن دانشگاه آزاد به مصاف شاگردان کوهیان رفت و در نیمه اول این دیدار موفق شد 38 بر 30 از سد این تیم بگذرد.در نیمه دوم این رقابت، تیم نیروی زمینی همانند نیمه نخست موفق شد بر دانشگاه آزاد غلبه کند و  68 بر 62 حریف خود را در هم کوبد.

شیمیدر تهران-شهرداری گرگان

شاگردان هاشمی که امروز میزبان شهرداری گرگان بودند از دقایق نخست این رقابت،بازی را ضعیف آغاز کردند و در کوارتر نخست 24 بر 13 بازی را واگذار کردند.اما در کوارتر دوم نبض بازی را در دست گرفتند و فاصله اختلاف امتیازات را کاهش دادند و در پایان 38 بر 37 مغلوب شاگردان ایزدپناه شدند.در نیمه دوم بازی حساس و نزدیک پیگیری شد و در پایان تیم شهرداری گرگان 77 بر 75 مغلوب میزبان خود شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست شاگردان کوهیان در خانه/پتروشیمی با غلبه بر شهرداری اراک جایگاه خود را حفظ کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..