تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای تبریز در آستانه سالم شدن

به گزارش افکارنیوز،

داوود قاسم زاده با بیان اینکه  شاخص آلودگی هوای تبریز تا 182 پی اس آی رسیده بود، اظهار داشت: با وزش باد و اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوا، آلودگی به شکل چشمگیری کاهش یافت و هوا‌شناسی هم پیش‌بینی کرده که این وزش باد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز هشتمین روز هوای آلوده و ناسالم را پشت سر گذاشتیم، افزود: امیدواریم تا فردا با کاهش آلودگی تبریز به زیر 100 پی اس آی وضعیت آلودگی هوای تبریز از ناسالمی و هشدار رد شده و روز به روز شاخص بهبود یابد.

به گزارش تسنیم، شاخص کیفی هوا (AQI) یا شاخص آلودگی هوا (PSI) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر منوکسید کربن، دی اکسیدگوگرد، ترکیبات نیتروژن‌دار، ازون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از 10 میکروم‌تر و ذرات کوچک‌تر از 2. 5 میکروم‌تر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف هستند، تبدیل به یک عدد بدون واحد کرده و وضعیت آلودگی هوا را سطوح مختلف نمایش می‌دهد.

بر‌اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از صفر تا 50 هوای پاک، 51 تا 100 هوای سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه‌های حساس، 151 تا 200 ناسالم برای عموم، 201 تا 300 بسیار ناسالم، 301 تا 500 خطرناک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای تبریز در آستانه سالم شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..