تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش به مادر کودک شیرخوار هم رحم نکرد!

به گزارش افکارنیوز،

تروریست‌های داعشی عصر چهارشنبه، "هدیل یاسین ابوماضی" را که مادر یک کودک شیرخوار بود، به اتهام طرفداری از دولت سوریه، در یرموک اعدام کردند.

صفحات نزدیک به تروریست‌های داعش با اعلام این خبر نوشتند که وی ساکن منطقه میدان فلسطین در اردوگاه فلسطینیان یرموک در جنوب دمشق بوده و به دلیل حمایت از دولت سوریه اعدام شده است.

گفتنی است، داعش حدود 70 درصد از مساحت منطقه موسوم به اردوگاه یرموک را در اختیار دارد و مناطق حجر الاسود و عسالی و بخشی از منطقه تضامن در حومه جنوبی دمشق، در اشغال این گروهک تکفیری قرار دارد.

داعش مادر کودک شیرخوار را اعدام کرد +عکس

منبع: العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش به مادر کودک شیرخوار هم رحم نکرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..