تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که بدون اجازه به بازار رفت گردن زده شد + عکس

زنی که بدون اجازه به بازار رفت گردن زده شد + عکسگردن زدن زنی که بدون اجازه به بازار رفت

 

این اتفاق عجیب در افغانستان و توسط گروه طالبان رخ داده است. زنی که به بازار رفت و توسط این گروه گردن زده شد.

 

از دیرباز همه ی ما با نام گروهک طالبان آشنا شده ایم و با کشت و کشتارهای بی شمار آنها آشنا هستیم. این گروهک تروریستی در داخل افغانستان مستقر شده و وضعیت نامناسب امنیتی را پدید آورده اند. هر که در داخل منطقه ی آنها زندگی می کند باید از یک سری قوانین عجیب و غریب پیروی کند .

زنی که بدون اجازه به بازار رفت گردن زده شد + عکس

بریدن سر زن

 

یکی از قوانین طالبان اطاعت بی چون و چرای زن ها از مردها حتی برای بازار رفتن می باشد. هرکس که از این قانون پیروی نکند کشته خواهد شد. همین اتفاق برای یک زند ۳۰ ساله که بدون اجازه ی شوهرش به بازار رفته بود اتفاق افتاد و طالبان که حرفشان حرف است ، در یک لحظه سر زن را بریدند تا برای سایر زنها درس عبرت شود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که بدون اجازه به بازار رفت گردن زده شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..