تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی جهان 2017

حضور دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی جهان 2017دختر ایرانی که در مسابقات دختر شایسته شرکت کرده است

در مسابقات پرطرفدار ملکه زیبایی امسال 2017 یک دختر ایرانی شرکت کرده است که می خواهد رتبه 1 را کسب کند.

 

سونیا بیطوشی، طراح کرد ایرانی مد و لباس، می‌گوید می‌خواهد به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های سال آینده دختر شایسته جهان شرکت کند و مطمئن است در مقایسه با دیگر دختران کرد، که کشور مستقلی ندارند، ایرانی بودنش شانس بیشتری به او برای موفقیت می‌دهد.

 

بخش انگلیسی پایگاه خبری کردی «رووداو» روز چهارشنبه در گزارشی از اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق، با ذکر این مقدمه از قول خانم بیطوشی ایرانی نوشت «در انتخاب من به عنوان دختر شایسته ایران تردیدی نیست … همه ایرانی‌ها مرا به عنوان مالکه زیایی خود می بینند.»

حضور دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی جهان 2017

ملکه زیبایی

 

اطلاعات فیس بوک خانم بیطوشی نشان می دهد او در شهر مهاباد از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی در ایران دبیر ستان رفته و در رشته مهندسی نرم افزار در دانشگاه آزاد این شهر درس خوانده است.

 

سونیا بیطوشی قرار است در رقابت‌های بین المللی دختر شایسته ۲۰۱۷ در ویتنام شرکت کند.

حضور دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی جهان 2017

دختر زیبای ایرانی در مسابقات ملکه زیبایی

 

او با بیان این که «از حمایت مردم کردستان و ایران برخوردار است و این موضوع به او انرژی و انگیزه می‌دهد،» ابراز امیدواری کرده است که به پیروزی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی جهان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..