تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ توقيف سواري تويوتا كمري با جريمه بيش از 20ميليون ریال

رییس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان از توقيف سواري تويوتا كمري با بيش از 20 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده در رشت خبر داد.

‍ توقيف سواري تويوتا كمري با جريمه بيش از 20ميليون ریال به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛ سرهنگ محمدرضا محمدي گفت: در اجراي طرح برخورد با خودروهاي داراي خلافي بالا٬ ماموران پليس راهنمايي و رانندگي مركز استان يك دستگاه سواري تويوتا كمري را جهت بررسي متوقف كردند. 

رییس پليس راهور استان گيلان با تاكيد براينكه در بررسي هاي انجام شده در سوابق خودرو مذكور مشخص شد كه اين خودرو 24 ميليون و 200 هزار ريال خلافي پرداخت نشده دارد، افزود: اين مقدار خلافي با انجام 126 فقره تخلف ثبت شده بود. 

وي با اشاره به اينكه بيشترين تخلفات اين راننده سرعت غير مجاز بود، متذكرشد: خودرو مذكور جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد. 

اين مقام انتظامي با تاكيد بر رعايت و احترام به قوانين و مقررات رانندگي توسط رانندگان، خاطرنشان كرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزايش تصادفات و خسار هاي جبران ناپذير مي شود.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ توقيف سواري تويوتا كمري با جريمه بيش از 20ميليون ریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..