تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره جدید فصلنامه زیست آیین منتشر شد

موضوع ویژه این شماره فصلنامه زیست آیین پرداختن به ابعاد علمی و خدمات دکتر مجید مخدوم از چهره های ماندگار محیط زیست ایران است.
چاپ مقالاتی با موضوعات محیط زیست و فراورده های غذایی تراریخته، اهمیت محیط زیست در تعاملات اجتماعی و فریدونکنار یا سیاه چاله کشتار و نسل کشی حیوانات از جمله این مقالات است که به قلم فعالان محیط زیست و تحلیل گران این بخش نوشته شده است.
بخش گفت و گو دیگر بخش این فصلنامه است که در این شماره به دکتر مخدوم اختصاص داشته و ابعاد شخصیتی و تلاش های این فعال و استاد دانشگاه محیط زیست در گفت و گو با چند صاحب نظر معرفی شده است .
در بخش هایی از این گفت و گو آمده است : سال 59 پس از پایان تحصیلات در خارج کشور که به ایران آمدم اولین ماموریت دولتی من ادغام سازمان جنگل ها و سازمان حفاظت محیط زیست بود . رییس دانشگاه تهران به من ماموریت داد که برو این دو سازمان را با هم ادغام کن . کار سال 59 و اول انقلاب بود . ما جلسه گذاشتیم و همه قبول کردند و در آخر نشد . می دانید چرا ؟ به این دلیل که دعوا بر سر این بود که بشو سازمان منابع طبیعی محیط زیست یا سازمان محیط زیست و منابع طبیعی . تمام زحمات 6 ماه کار ما را بردند روی هوا .
فصلنامه زیست آیین به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مجتبی حسینی در گرگان منتشر و با قیمت 10 هزار تومان عرضه می شود.
3091/6203

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره جدید فصلنامه زیست آیین منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..