تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار سابق کی‌روش معتبرترین مدرک فوتبال دنیا را گرفت

دستیار سابق کی‌روش معتبرترین مدرک فوتبال دنیا را گرفت

ورزش > فوتبال ملی - نمازی توانست مدرکی بگیرد که پیش از این تنها وحید هاشمیان آن را گرفته بود.

امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش این روزها همراه با تاب راموس مشغول آماده سازی تیم ملی زیر 20 ساله های آمریکا هستند. او علاوه بر این، سرمربی تیم زیر 18 ساله های آمریکا هم به حساب می آید. نمازی اخیرا موفق شد مدرک پرولاینسس فیفا را کسب کند. نمازی در گذشته موفق شده بود مدرک A فیفا را بگیرد ولی از سال گذشته بود که در کلاس های پرولاینسس فیفا شرکت کرد که در واقع معتبرترین مدرک فوتبال دنیا به حساب می آید و در بین ایرانی ها تنها وحید هاشمیان آن را در اختیار داشت. نمازی هم حالا دومین ایرانی است که توانسته این مدرک را بگیرد. او در این باره می گوید: «از دسامبر سال گذشته کلاس مربیگری ما شروع شد. کلا فدراسیون فوتبال آمریکا آموزش مربیگری را عوض کرد و همگام با دنیا شد. یعنی مربیان حرفه ای باید مدرک پرو فیفا را دریافت کنند. این بالاترین مدرک مربیگری در دنیاست که من هم خوشبختانه توانستیم جزو 13 نفری باشم که برای اولین بار در آمریکا در این کلاس ها شرکت کردیم.»
او ادامه می دهد: «ما دوره های مختلفی داشتیم. حدود یک سال هم طول کشید تا به امتحان نهایی برسیم. هر ماه یک گردهمایی داشتیم. سه بار مسئولان آموزش به تمرین تیم من آمدند و کارم را زیر نظر گرفتند. باید مقاله های مختلفی می نوشتیم و تحویل می دادیم. امتحان نهایی من درباره پرسینگ بود که اتفاقا با استقبال روبرو شد. یک هفته ای است که خوشبختانه موفق شدم این مدرک را بگیرم.»


252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار سابق کی‌روش معتبرترین مدرک فوتبال دنیا را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..