تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید+تصاویر

در ادامه با ما همراه باشید و بیشتر با این ابزار سفرآشنا شوید.

ابزار سفر , خنثی کننده صدای خروپف

سایلنت پارتنر ابزاری هوشمند است که با ایجاد  یک «منطقه سکوت» در اطراف فرد باعث خنثی شدن صدای خروپف او می‌شود. اگر شما هم با مشکل خروپف روبه‌رو هستید در ادامه با ما همراه باشید و بیشتر با این ابزار سفر آشنا شوید.

فکر نمی‌کنید دیگر وقت آن رسیده که عزیزانتان را از شر خروپف‌های آزار دهنده خود راحت کنید؟

ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید

اگر به دنبال راهی برای از بین بردن یا کم‌کردن صدای خروپف خود هستید، ما سایلت پارتنر (Silent Partner) را پیشنهاد می‌دهیم. سایلنت پارتنر با بهره‌گیری از طراحی ساده و فناوری نوین که صدای آزاردهنده خروپف را تا حد زیادی خنثی می‌کند، بدون شک، می‌تواند بهترین دوست و همراه شمایی باشد که خواب پرسروصدایی دارید و در طول سفر و حتی در خانه می توانید از سایلنت پارتنر استفاده کنید.

 ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید

این ابزار ساده به راحتی روی صورت شما قرار می‌گیرد و خواب راحت، هم برای شما و هم برای اطرافیانتان رقم‌ می‌زند. سایلنت پارتنر قرار نیست خروپف شما را اصلاح کند و تنها از فناوری پتنت sub-wavelength برای از بین بردن صدای خروپف استفاده می‌کند و به این ترتیب، خوابی راحت و بی‌سر و صدا خواهید داشت.

کجارو

اخبار مرتبط:

وسایل ضروری که سفر شما را شیرین می‌کنند

وسایل موردنیاز کودکان در سفر

وسایل مورد نیاز سفر تحصیلی

لوازم ضروری سفر

لوازم شخصی سفر !!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..