تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ کودک 2 ساله بر اثر مصرف شربت متادون

پنجشنبه، 9 دی 1395 ساعت 21:162016-12-29حوادث

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلای مشهد از جان باختن یک کودک 2 ساله بر اثر مصرف شربت متادون در این شهر خبر داد و گفت: این دومین حادثه از این نوع در چهار روز گذشته در این شهر است.

- " ، کاظم میرزایی افزود: تحقیقات قضایی در خصوص این حادثه که دیشب رخ داده، آغاز شده و تا نتیجه قطعی ادامه خواد یافت.

وی با بیان اینکه والدین این کودک مدعی شده اند که او خود اقدام به خوردن شربت کرده بود، اظهار کرد : جسد برای بررسی بیشتر و انجام آزمایشات سم شناسی به پزشک قانونی منتقل شد.

میرزایی ادامه داد : چهارم دی ماه سال جاری نیز خوراندن شربت متادون به جای استامینوفن؛ دختر هشت ساله را به کام مرگ کشانده بود.

وی در ادامه از مرگ مرد 19 ساله در خیابان طبرسی شمالی بر اثر حلق آویزی خبر داد و گفت : جسد این جوان دیشب در منزل مسکونی اش کشف و به پزشک قانونی منتقل شد.

وی گفت: تحقیقات برای روشن شدن این 2 پرونده ادامه دارد.

ایرنا 110
کلید واژه ها: دادسرای عمومی - کودک - حادثه - مصرف - پزشک - قتل عمد - شهر خبر - خیابان - والدین - قضایی - ایرنا - خوردن - منزل - دختر - جوان - مشهد - قاضی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ کودک 2 ساله بر اثر مصرف شربت متادون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..