تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بودجه دانشگاه دولتی قزوین باید صرف سخنرانی فتنه‌گران شود؟/ دانشگاه جای هتاکان به نظام نیست

ساعت: 21:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 993069

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین عنوان کرد: چرا در دانشگاهی که با بودجه بیت المال و اعتبار این نظام اسلامی اداره می‌شود به دستگیر شدگان در فتنه و هتاکان به حرمت امام و آرمان‌های امام اجازه می‌دهند با برگزاری میتینگ‌های سیاسی و حزبی هنجار شکنی بکنند و علیه نظام شعار بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، مراسم گرامیداشت 9 دی عصر امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاه‌های استان و برخی از مسئولین استان برگزار شد. 

نجاتی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در این مراسم گفت: فتنه 88 یکی از پیچیده ترین توطئه‌ها علیه نظام اسلامی بود که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی بود.
وی نوع سازماندهی در فتنه، حمایت برخی خواص بی بصیرت، حمایت همه جانبه بیگانگان و ائتلاف تمامی ضد انقلاب خارج نشین را از ویژگی‌های این فتنه برشمرد. 
این مسئول به دلایل گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخت و گفت: بازخوانی فتنه و گرامیداشت 9 دی ضروری است زیرا اولا فتنه گران به ازای هزینه ای که بر نظام و مردم وارد کردند هیچ هزینه ای پرداخت نکردند و تا کنون حاضر به پرداخت آن نشده اند.


وی ادامه داد: ثانیا نسل جدید باید از جفاهایی که بر این انقلاب شده مطلع و آگاه شوند؛ جفایی که باعث شد شیرینی رای 40 میلیونی مردم که می‌توانست باعث استحکام بیشتر نظام در عرصه داخلی و خارجی شود را به کام مردم تلخ کرد. 
مسئول بسیج اساتید استان یکی از دلایل گرامیداشت حماسه 9 دی را جلوگیری از تکرار فتنه دانست و ابراز کرد: طراحان فتنه باید همیشه در معرض پاسخگویی باشند و نباید مجال طراحی مجدد فتنه به آنها داده شود. اگر با غائله آفرینان 78 برخورد مناسب می‌شد امکان به وقوع پیوستن فتنه 88 به حداقل می‌رسید. 
وی به هنجار شکنی در مراسم 16 آذر در دانشگاه دولتی استان اشاره کرد و گفت: چرا در دانشگاهی که با بودجه بیت المال و اعتبار این نظام اسلامی اداره می‌شود به دستگیر شدگان در فتنه و هتاکان به حرمت امام و آرمان‌های امام اجازه می‌دهند با برگزاری میتینگ‌های سیاسی و حزبی هنجار شکنی بکنند و علیه نظام شعار بدهند. 


نجاتی در پایان عنوان کرد: مسئولین دانشگاه باید بدانند که صبر نیروهای انقلاب و اساتید و دانشجویان و کارمندان انقلابی حدی دارد؛ در هیچ کجای دنیا به فرد یا گروه‌هایی که نظام و قانون اساسی را قبول ندارند اجازه نمی‌دهند با امکانات آن نظام، علیه آن حکومت فعالیت کنند این با هیچ منطقی سازگار نیست. چرا مسئولین برخی از دانشگاه به این شکل عمل می‌کنند؟ 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بودجه دانشگاه دولتی قزوین باید صرف سخنرانی فتنه‌گران شود؟/ دانشگاه جای هتاکان به نظام نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..