تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ دی به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد/ لزوم آمادگی برای مواجهه با فتنه

ساعت: 20:03 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992874

سرهنگ حسین محمدی گفت: فتنه ۸۸ حاصل جریان نفوذ است و اینکه مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان نفوذ دشمن و عوامل آن را هشدار می دهند جهت ممانعت از تکرار این گونه حوادث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در گفتگو با دیار شهریار ضمن تبریک ایام ۹ دی این مناسبت را مایه مباهات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: این حماسه تا ابد ماندگار خواهد بود چراکه روز میثاق مجدد با ولایت است و روزی است که جنود الهی بر جنود شیطان غلبه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد افزود: ۹ دی با اینکه یک روز بود اما به تعبیر قرآن خیرٌ من الف شهر بود و به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب تبدیل شد.

سرهنگ محمدی گفت: ۹ دی نشان داد که مردم ایران در راه دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت بی نظیر هستند و با مردم کوفه تفاوت دارند.

وی افزود: فتنه ۸۸ حاصل جریان نفوذ است و اینکه مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان نفوذ دشمن و عوامل آن را هشدار می دهند جهت ممانعت از تکرار این گونه حوادث است.

سرهنگ محمدی حرکت مردم در ۹ دی را فراجناحی خواند و افزود: مردم برای دولت یا این جناح و آن جناح بیرون نیامدند بلکه برای حمایت از اصل نظام ، دفاع از جایگاه ولایت فقیه ، ارزش ها و آؤمان های انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی فتنه بیرون آمدند و حضور حماسی آن ها نقشه های دشمنان را نقش بر آن کرد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند:”دعا نکنید که خدایا مرا به فتنه گرفتار نکن چرا که بی شک همه گرفتار فتنه می شوند ؛ دعا کنید که خدایا مرا از گمراهی های فتنه نجات بده.” لزوم آمادگی برای مواجهه با حوادث فتنه گون را یادآور شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ دی به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد/ لزوم آمادگی برای مواجهه با فتنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..