تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهم دی روز شناخت حق و باطل است

ساعت: 21:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992862

مدیر مسئول کانون ثارالله گیوی گفت: خروش و جنبش مردمی نهم دی به دشمنان اسلام آموخت که حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه خط قرمز اسلام و نظام اسلامی است و هر گونه فتنه افکنی از طرف هر شخص حقیقی و یا حقوقی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور با هر مسئولیتی قابل تحمل و بخشش نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، رضا بیرامعلی به مناسبت حماسه دشمن شکن 9 دی گفت: نهم دی روز شناخت حق و باطل است و روزی بود که مردم دور از جناح بندی و حزب گرایی زمانی که مشاهده کردند دیگر بحث جناح و انتخابات و مسائل سیاسی نیست و دین اسلام در خطر است به میدان آمدند.

وی ادامه داد: خروش و جنبش مردمی نهم دی به دشمنان اسلام آموخت که حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه خط قرمز اسلام و نظام اسلامی است و هر گونه بی احترامی و فتنه افکنی از طرف هر شخص حقیقی و یا حقوقی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور با هر مسئولیتی قابل تحمل و بخشش نیست.

بیرامعلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اعضای کانون های مساجد به خصوص کانون های مساجد شهرستان کوثر نیز با برگزاری برنامه و مراسمات مختلف باید دِین خود را به ولایت ادا کنند و نشان دهند که در حدّ بضاعت خود در بصیرت افزایی دینی تلاش کرده اند و به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) لبیک گفته اند.

مسوول کانون ثارالله مصلی شهرستان کوثر افزود: تفرقه افکنانی که قصد تخریب جوانان انقلابی را دارند بدانند که گوشه کنار کشور عزیزمان جوان هایی هستند که منتظر فرمان جهاد رهبرند و تا جان در بدن دارند مطیع اوامر ولی امر مسلمین جهان خواهند بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: جوانان بایستی با تلاش بیش از پیش در جبهه فرهنگی و با حضور در برنامه ها و مراسمات انقلابی با تبعیت از ولایت فقیه، جامعه ای مهدی پسند به وجود آورده و افکار پلید و فتنه انگیز را از سطح کشور بزدایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهم دی روز شناخت حق و باطل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..