تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیجیان در برابر ولایت با هیچ احدی تعارف ندارند

ساعت: 21:03 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992867

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین گفت: بسیجیان در برابر انقلاب و ولایت با هیچ احدی تعارف نداشته و بر سر بیعت خود با ولایت ایستاده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شکوه فرهنگ، سرهنگ حسین ایرانی در آیین بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در مسجد جامع شهر نمین اظهار کرد: حضور همه‌ساله مردم در 9 دی تجدید میثاق آن‌ها با ولایت است.

وی گفت: بسیجیان در برابر انقلاب و ولایت با هیچ احدی تعارف نداشته و در بیعت آن‌ها با ولایت هیچ شک و شبهه‌ای نیست.

فرمانده سپاه نمین افزود: دشمنان از مشت‌های گره کرده و تجمع‌های حماسی مردم هراسان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سوریه خط مقدم ما بوده و پیروزی‌های روزافزون در انتظار جبهه مقاومت است و نشان خواهیم  داد که انقلاب ما یک انقلاب جهانی است.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور مردم شهرستان در محل مسجد جامع شهر نمین برگزار شد.

فرمانده سپاه نمین, تعارف و ولایت, سرهنگ حسین ایرانی , بسیجیان نمین, 9 دی فرمانده سپاه نمین, تعارف و ولایت, سرهنگ حسین ایرانی , بسیجیان نمین, 9 دی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیجیان در برابر ولایت با هیچ احدی تعارف ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..