تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولیت آستان قدس رضوی: مشکل مداحان مخاطب زدگی است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در هفتمین هم اندیشی ستایشگران اهل بیت نخبه کشور در مشهد افزود: مخاطب زدگی باعث شده کارها به سمت سلیقه مخاطبان سوق یابد در حالی که باید روی کیفیت اشعار و مداحی توجه شود.
وی ادامه داد: شاعران باید شعرهایی بسرایند که باعث دلدادگی به اهل بیت(ع) در بین مخاطبان شود و میزان معرفت آنها را بیافزاید.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مداحان در جوانان جذابیت ایجاد می کنند، باعث روی آوری آنان به هیاتهای مذهبی می شوند و کار شما مداحان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا حفظ سرمایه های ملی کشور در دستان شما است.
وی افزود: مداحان و سخنرانان باید صبغه معرفت بخشی داشته باشند و سخنی که یک فرد بدان گوش می کند باید در او معرفت و معلومات ایجاد کند زیرا با نگاهی به زیارتنامه ها این امر به روشنی نمایان می شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: مداحان باید ابتدا در خود معرفت ایجاد کنند تا بتوانند در مستمعان نیز معرفت ایجاد کنند و لازمه این امر تفکر و مطالعه است.
وی گفت: در گذشته مداحان بزرگ به صبغه معرفتی و شناختی بسیار توجه داشتند که امروز این امر کمرنگ شده است.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: اکنون دشمن به دنبال ایجاد شبکه های اجتماعی است اما بزرگترین شبکه اجتماعی همین هیاتهای مذهبی هستند که در دست شما مداحان قرار دارد.
وی ادامه داد: از سخن برخی که می گویند هیاتها جای حرف های سیاسی نیست تعجب می کنم، زیارتنامه های ائمه(ع) از اول تا آخر سیاسی است.
هفتمین همایش هم اندیشی ستایشگران اهل بیت نخبه روز چهارشنبه هشتم دی ماه با حضور 150 نفر از مداحان در مشهد آغاز شد و فردا به کار خود پایان می دهد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **منتشرکننده: حسین کریم زاده
3027/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولیت آستان قدس رضوی: مشکل مداحان مخاطب زدگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..