تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین کنسرت رسمی «محمدرضا گلزار»

کد خبر: ۴۵۱۲۴۲

۱۳  بازدید

خبرگزاری فارس: محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ بعد از حدود دو دهه فعالیت حرفه‌ای در حوزه موسیقی، بالأخره اولین کنسرت رسمی خود را با همت موسسه فرهنگی «اکسیر نوین» در تاریخ 21 دی در تالار آوینی شهر بندرعباس برگزار خواهد کرد.

این خواننده هفته پیش اعلام کرد که با موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برای برگزاری اولین کنسرتش در تهران به توافق رسیده است که همین خبر گمان‌ها را به این سمت می‌برد که او هم به مانند خواننده‌های دیگر، تور کنسرت‌هایش را از پایتخت کلید خواهد زد. با این وجود، گلزار لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«خوشحالم که اولین کنسرت خودم را در کنار هواداران و مردم خون‌گرم بندرعباس شروع می‌کنم.»

نخستین کنسرت رسمی محمدرضا گلزار در روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه در تالار آوینی شهر بندرعباس برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز از تاریخ پنج‌شنبه 9 دی از رأس ساعت 16 در سایت رسمی موسسه «اکسیر نوین» به نشانی exirconcert.com آغاز خواهد شد.

محمدرضا گلزار بازیگر مطرح سینما در اواخر دهه 70 وارد حرفه موسیقی شد و ضمن نوازندگی در گروه موسیقی «آریان»، گروه‌های موسیقی «دارکوب» و «ریزار» را راه‌اندازی کرد و به همراه گروه «ریزار» در چند کنسرت موسیقی نیز به عنوان سرپرست به روی صحنه رفت.

این خواننده در دهه 80 به علت فعالیت جدی و حرفه‌ای در سینما، فعالیت‌های موسیقیایی خود را کاست و در مقطعی به طور کلی قطع کرد. او از سال 92 فعالیت‌های خود را در عرصه موسیقی این‌بار به عنوان خواننده در پیش گرفت و تا کنون حدود 10 تک آهنگ منتشر کرده که احتمالاً همین قطعات را در کنسرت بندرعباس اجرا خواهد کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین کنسرت رسمی «محمدرضا گلزار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..