تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم موضع‌گیری شفاف مسئولان درباره فتنه و فتنه گران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر ایمانی در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خلق حماسه نهم دی توسط ملت شریف ایران بار دیگر بصیرت مردم را نشان داد.

وی تأکید کرد: تکذیب کنندگان انتخابات سال ۸۸ نقشه‌های شومی در سر داشتند و هدفشان جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رأی و زیر سؤال بردن کاندیدهای مورد تائید نظام بود.

ایمانی با اشاره به اینکه فتنه گران اصل نظام را نشانه گرفته بودند، گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی نشان از بصیرت بالای آن‌ها داشت آمدند تا به جهانیان بفهمانند در هر شرایطی تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگری به اهمیت اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: متأسفانه کسانی که درگذشته به‌نظام خدمت کرده بودند مرز خود را با دشمنان نظام مشخص نکردند و به‌جای پی گیری مطالبات خود از مجاری قانونی مردم را به خیابان‌ها کشاندند و بزرگ‌ترین ظلم را به‌نظام کردند و انتخاباتی که می‌رفت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد را متهم به خیانت کردند.

ایمانی ضمن تأکید بر موضع‌گیری شفاف مسئولان در خصوص فتنه و فتنه گران گفت: فتنه خط قرمز نظام است همه مسئولان باید موضع خود نسبت به فتنه را مشخص کنند.

به گفته امام‌جمعه شهرستان فردیس مردم پشتوانه بسیار عمیق و جدی برای نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم موضع‌گیری شفاف مسئولان درباره فتنه و فتنه گران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..