تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ازدواج و افزایش طلاق طی سال جاری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، ‌ خلیل مرادی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ثبت احوال کشور در سال ۱۲۹۷ تأسیس شد و پس از ۶ سال در ۱۹ دی ماه در قم افتتاح شد و خدمات گوناگونی به مردم ارائه می‌کند.

وی بیان داشت: طی ۹ ماهه اول سال ۱۹ هزار و ۸۰۶ ولادت در قم صورت گرفته که از این تعداد ۹ هزار و ۶۵۰ نفر دختر و مابقی پسر بوده‌اند و این میزان نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل ثبت احوال استان قم عنوان کرد: همچنین در همین مدت ۴ هزار و ۲۱۱ واقعه فوت رخ داد که ۲ هزار و ۴۲۱ نفر از آنان پسر بوده‌اند.

افزایش سه درصدی طلاق در قم

وی ابراز کرد: طی ۹ ماهه اول سال جاری ۲ هزار و ۳۰۰ واقعه طلاق در قم به ثبت رسید و این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل ثبت احوال استان قم بیان کرد: در کل طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۲۵ واقعه ولادت و ۱۳ واقعه فوت در قم کاهش داشته و ۶۳ واقعه طلاق افزایش و ۶۰ واقعه ازدواج کاهش داشته است.

وی افزود: فراوانی نام‌های دختر سال جاری در قم به ترتیب فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه بوده و در میان پسران امیرعلی، ‌ علی، محمد حسین، امیرعباس، امیرحسین و حسین بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان قم افزود: همچنین در همین مدت ۷ هزار ازدواج صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه یک درصد کاهش داشته است.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مرکز ثبت احوال در پردیسان را به بهره برداری برسانیم تا ۱۳۰ هزار جمعیت این منطقه برای انجام کارهای خود به اداره ثبت احوال شهر قم مراجعه نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ازدواج و افزایش طلاق طی سال جاری در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..