تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرس حوزه: آمریکا هیچگاه قابل اطمینان و دوست ملت ما نیست

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود نبویان روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر ملایر با تاکید بر اینکه دیپلماسی ما باید دیپلماسی قرآنی و دینی باشد، افزود: عزت امروز ما به نوکری سیدالشهدا (ع) است و قول و فعل رهبر معظم انقلاب بر همه ما حجت است.
مدرس حوزه با اشاره به برجام و بدعهدی آمریکا اظهار کرد: این درحالی است که رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات و سخنرانی های خود به دو موضوع فتنه و برجام می پردازد، این بدان معنا است که باید مراقب دسیسه های آمریکا باشیم.
نبویان گفت: آمریکا در توافق برجام با گذشت یک سال علاوه بر اینکه به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد، مانع برقراری رابطه بانکی ایران و تمدید تحریم ها علیه ایران شده است.
وی اظهارکرد: هدف جریان فتنه 88 مبارزه با اصل اسلام بود؛ امروز هر کسی به سراغ تضعیف ارزش های اسلامی برود، در جریان فتنه است.
نبویان مبارزه با اصل ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و امام راحل را از دیگر اهداف جریان فتنه دانست و بیان کرد: باید این اصل مهم را بدانیم که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب این نظام و انقلاب را از گردنه های سخت عبور دادند، اما در سال 88 فتنه گران با بی شرمی شعار علیه اصل ولایت فقیه سر دادند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش و جایگاه ولایت فقیه و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز اسلام عربستان را می بینیم که به خاطر نداشتن ولی فقیه، از داخل آن داعش بیرون می آید.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار- معصومه موسوی***انتشار دهنده: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرس حوزه: آمریکا هیچگاه قابل اطمینان و دوست ملت ما نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..