تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش چند درجه ای دما در همدان

نادر پیرتاج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوای همدان شامگاه چهارشنبه 6 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده که امشب به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد و افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوای همدان نیز در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است و در همین مدت سردترین نقطه رزن با 10 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه اسدآباد با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است .
پیرتاج گفت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده کمی ابری ، گاهی نیمه ابری و وزش باد همراه است و از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده در برخی از ساعات رشد ابر و احتمال بارش خفیف پیش بینی می شود.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش چند درجه ای دما در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..