تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ابو جندل»؛ یکی از سرکرده‌های میدانی داعش کشته شد

به گزارش افکارنیوز،

 یکی از سرکرده‌های بارز گروهک تروریستی داعش در سوریه کشته شد و ائتلاف آمریکا این خبر را تأیید کرد.

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در بیانیه‌ای با اعلام این خبر گفت که «ابو جندل الکویتی» روز دوشنبه این هفته در حمله جنگنده‌های این ائتلاف در نزدیکی سد «الطبقه» کشته شده است.

در این بیانیه آمده است، این تروریست داعشی طی ماه جاری در عملیات اشغال دوباره شهر باستانی تدمر مشارکت داشته است و بعد از این عملیات به منظور تقویت خطوط دفاعی داعش در برابر نیروهای دموکراتیک سوریه، به منطقه الطبقه منتقل شده است.

به نوشته وبگاه خبری «آرا» سوریه، ابو جندل همچنین در استفاده داعش از بمب‌های انتحاری و تسلیحات شیمایی علیه نیروهای دموکراتیک سوریه  دست داشته است.

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در بیانیه‌ خود اعلام کرده است که کشته شدن این سرکرده داعش باعث کاهش قدرت این گروهک در دفاع از شهر «الرقه» شده و مانع انجام عملیات ضد غربی داعش در خارج از سوریه را خواهد شد.

در این ارتباط، عمران منصور از وکلای کُرد سوریه گفته است که سرکرده های گروهک تروریستی داعش توانسته است توانسته اند عناصری از خارج سوریه را جذب خود کرده‌اند و در صورت شکست آن‌ها در سوریه همه دنیا از خطر آن‌ها در امان خواهد ماند.

صفحات اینترنتی وابسته به داعش، پیشتر از کشته شدن «عبدالمحسن الزعیلان الطارش» معروف به ابو جندل الکویتی در حمله جنگنده‌های ائتلاف خبر داده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ابو جندل»؛ یکی از سرکرده‌های میدانی داعش کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..