تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز ضدعفونی محصولات کشاورزی راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، معاون بهبود تولیدات گباهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در این خصوص افزود: نخستین مرکز ضدعفونی محصولات کشاورزی وارداتی به کشور با سیستم اتمسفر به ظرفیت ۵۰ تن در کشور در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد.

عبدالله فتح‌الله ‌زاده اظهار داشت: نخستین مرکز ضد عفونی با سیستم کنترل اتمسفر، ضدعفونی در خلاء و به‌صورت وکیوم مخصوص محصولات کشاورزی با ظرفیت بیش از 50 تن در آذربایجان غربی راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی این استان از لحاظ همسایگی با سه کشور عراق، ترکیه و آذربایجان و نیز استقرار بزرگترین و مهمترین مرز زمینی کشور در این استان راه اندازی این مرکز می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در حال حاضر در این مرکز عملیات ضدعفونی محموله‌های پنبه وارداتی از ‌عراق انجام می‌شود.

فتح‌الله ‌زاده خاطرنشان کرد: این مرکز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تحت نظارت کارشناسان حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با انجام ضد عفونی در این مرکز سلامت کالای وارداتی به کشور تضمین و از ورود و اشاعه آفات و بیماریهای قرنطینه‌ای به استان و کشور ممانعت می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز ضدعفونی محصولات کشاورزی راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..