تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم بزرگداشت بانو دباغ در حرم حضرت معصومه(س)

مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم بزرگداشت بانوی مبارز انقلابی، طاهره دباغ (حدیدچی) در آستان بانوی کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ شهبازی  مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت بانوی مبارز انقلابی، طاهره دباغ( مرضیه حدیدچی) در آستان بانوی کریمه سلام‌الله علیها اظهار داشت: این مراسم هم‌زمان با 16 دی‌ماه در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه این مراسم ویژه خواهران است، گفت: این مراسم با سخنرانی خانم مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور و با همکاری آستان مقدس و بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.
 
شهبازی با اشاره به برگزاری این مراسم با حضور دختر و عروس خانم دباغ گفت: هدف از برگزاری این برنامه تبیین جایگاه زنان مبارز انقلابی است که با حفظ موازین شرعی و حجاب اسلامی در تمامی برنامه‌ها اجتماعی و مبارزاتی علیه حکومت طاغوت و استبداد حضوری فعال و پرشور دارند.
 
مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها ادامه داد: این مراسم 16 دی‌ماه از ساعت 15 تا 16:30 در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ از شاگردان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی بوده و مبارز مستمر علیه ساواک و آموزش جوانان انقلابی بخشی از کارنامه درخشان این بانوی انقلابی برای مقابله با حکومت طاغوت است و ایشان پس از انقلاب نیز در عرصه‌های مختلف ازجمله بسیج جامعه زنان به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم بزرگداشت بانو دباغ در حرم حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..