تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"صلح یا جنگ" کلیدواژه فتنه ه

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992902

امام جمعه میاندوآب گفت: در آینده فتنه هایی مانند "صلح یا جنگ" را مطرح می کنند و این سوال را طرح می کنند که " آیا جنگ بهتر است یا صلح؟" که مردم باید نسبت به آن هوشیار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر از حضور حماسی مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: ریشه فتنه ها و مشکلات بشری در عدم شناخت و عدم اراده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شعور و حضور مردم توهین می کنند، افزود: توهین در قاموس اسلام هیچ جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه کسانی که به 9 دی و مردم توهین کرده و 9 دی را یوم الله نمی دانند، نشان از شیطنت آنها دارد، گفت: این موضوع نشان دهنده جهالت و نادانی آنهاست.

حسن زاده با تاکید بر اینکه نقد با توهین تفاوت دارد، تصریح کرد: نقد و انتقاد با تخریب و توهین و چالش درست کردن متفاوت است و باید دست از اقداماتی که توهین به شعور مردم است، برداشت و با آن مقابله کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید مراقب بود و فرصت و بهانه دست دشمن نداد، اظهار کرد: در فتنه ها است که حق و باطل شناخته می شود و ولایتمداران واقعی از کسانی که ادعای ولایتمداری دارند شناخته می شوند.

وی با اشاره به اینکه فتنه تمام نشده و در آینده، فتنه های دیگری هم است، افزود: قبل از انتخابات مجلس خبرگان رهبری از خطر فتنه اکبر هشدار دادیم و مردم هوشیار و آگاه از فتنه اکبر شدند و امروز نیز مردم باید آگاه و هوشیار باشند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه فتنه دیگری در راه است و در آینده خودنمایی می کند، گفت: در آینده فتنه هایی مانند "صلح یا جنگ" را مطرح می کنند و این سوال را طرح می کنند که " آیا جنگ بهتر است یا صلح؟"

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید در مقابل این فتنه ها ایستاد و هوشیار بود، تصریح کرد: باید به مردم نسبت به این موضوع هوشیاری و آگاهی داد چرا که سوال غلطی است که برای دست یابی به هدف خود آن را طراحی می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما تحت لوای ولایت فقیه در مقابل دشمن می ایستیم، اظهار کرد: "اشدا علی الکفار و رحما بینهم" دستور قرآن به ماست و ما نیز حول محور ولایت قرار گرفته و مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان می زنیم.

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه ما اگر نعمت ولایت نداشتیم، اوضاع ما بدتر از کشورهای منطقه بود، افزود: امروز مردم میاندوآب که نام آنها با ولایتمداری عجین شده است، ولایتمداری خود را بار دیگر به دنیا نشان دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"صلح یا جنگ" کلیدواژه فتنه ه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..