تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال نیروی زمینی ارتش شمالغرب کشور در خوی برگزار شد

به گزارش ایرنا در این رقابت ها که به مدت سه روز در سالن 2 هزار نفری خوی برگزار شد، تیم های خوی و تیپ 221 مراغه نیز به ترتیب عناوین دوم وسوم را کسب کردند.
تیم های تبریز، پشتیبانی مراغه، مراغه ب، اردبیل، مرند، قزوین، عجب شیر، ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، قوشچی و خوی 12 تیم شرکت کننده در این مسابقات فوتسال بودند.
مرحله اول این مسابقات به صورت حذفی برگزار شد و 6 تیم صعود کننده به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت کردند.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام کمیته برگزاری این مسابقات تیم های اول و دوم این دوره، به مسابقات فوتسال قهرمانی کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.
7133/3072 ** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال نیروی زمینی ارتش شمالغرب کشور در خوی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..