تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی متمرکز بانوان آلیش کار مازندران با حضور مربی تیم ملی در آمل برگزار شد

نائب رئیس هیات کشتی آلیش بانوان آمل در حاشیه برگزاری این اردو به خبرنگار ایرنا گفت : در این اردوی یک روزه تعداد 18 نفر از بانوان آلیش کار مازندران در سالن کشتی جهان پهلوان تختی آمل تمرین کردند.
افسانه مظلوم افزود: ستاره اسماعیلی ، مربی مازندرانی تیم ملی آلیش بانوان ایران در این اردو تمرین بانوان استان را زیر نظر داشت.
وی ادامه داد : از مجموع کشتی گیران حاضر دراین اردو ، هفت آلیش کار آملی بودند که از این نظر بیشترین تعداد شرکت کنندگان را داشتیم .
نائب رییس هیات کشتی آلیش بانوان آمل گفت : خوشبختانه امکانات برگزاری و رفاهی برای برپایی این اردو از سوی هیات کشتی آمل و نیز سالن محل تمرین بانوان آلیش کار استان مورد رضایت مربی تیم ملی و بازیکنان استان قرار گرفت و احتمال برگزاری اردوهای بعدی این تیم در آمل را نیز افزایش داده است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این سه مرحله اردوی متمرکز تیم کشتی آلیش بانوان مازندران در شهرهای قائمشهر ، ساری و نور برگزار شده بود ، افزود : تیم کشتی آلیش بانوان مازندران خود را برای شرکت در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بانوان کشور آماده می کند.
مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی نیمه نخست بهمن ماه در اراک برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی متمرکز بانوان آلیش کار مازندران با حضور مربی تیم ملی در آمل برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..