تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیمو عمانی موجود در غذا را نخورید

لیمو عمانی در غذا همانند اسفنج عملکرده و مواد زائد و مضر غذای در حال طبخ را به خود جذب می‌کند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمزه سام دلیری با اشاره به فواید لیمو عمانی تصریح کرد: لیمو عمانی در واقع به عنوان طعم دهنده‌ طبیعی و مصلح به غذاها به مخصوصا خورشها افزوده می‌شود تا در هضم غذا و جذب بهتر مواد مغذی در بدن کمک کند اما این ماده همانند اسفنج عملکرده و مواد زائد و مضر غذای در حال طبخ را به خود جذب می‌کند.
 
وی افزود: لیمو عمانی بشترین موادی که جذب می‌کند چبریها و اسیدهای چرب است، به همین علت توصیه می‌کنیم از مصرف لیمو عمانی داخل خورشها و برخی از عذاها به خصوص غذاهای چرب همانند قرمه‌سبزی، قیمه و آبگوشت به خصوص گروهایی که مبتلا به چاقی و چربی خون هستند پرهیز شود؛ چراکه مصرف این لیمو عمانی‌ها باعث افزایش چربی خون و بیماریهایی از این دست خواهد شد.
 
سام دلیری دباره نحوه‌ استفاده از این طعم دهنده یادآور شد: توصیه‌ می‌شود این ماده در مراحل پایانی طبخ به غذا افزوده شود چراکه با این کار اثر گذاری بهتری خواهد داشت و نکته دیگر آنکه به هیچ وجه به صورت پودر استفاده نشود چراکه در این صورت  تاثیرهای گفته شده را نخواهد داشت.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیمو عمانی موجود در غذا را نخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..