تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی از هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 رونمایی می‌کند

هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو 2 قرار است از دو نمایشگر با رزولوشن 4K بهره ببرد و دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد.

یکی از محصولات خوبی که اچ‌تی‌سی به دنیای تکنولوژی معرفی کرد، هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو بود که توانست نظر کاربران و منتقدان را به سمت خود  جلب کند. شاید انتظار عرضه‌‌‌‌‌‌‌ی سالانه نسخه‌های جدید هدست‌های واقعیت مجازی کمی بعید به نظر برسد؛ اما باید در نظر داشت که غیرممکن نیست.

البته لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی از نسخه‌ی آزمایشی هدست واقعیت مجازی وایو چند سال پیش رونمایی کرد و در نهایت کمپانی تایوانی، هدست واقعیت مجازی وایو را در آوریل امسال به بازار عرضه کرد.

طبق گزارش‌های جدید، ممکن است کمپانی تایوانی از هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو 2 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند. با در نظر گرفتن جزئیات منتشرشده به همراه خبر احتمال رونمایی از نسل دوم هدست واقعیت مجازی وایو، باید گفت محصول بعدی اچ‌تی‌سی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره خواهد برد.

یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت اتصال به کامپیوتر شخصی به‌صورت بی‌سیم است. همچنین در نمایشگرهای به‌کاررفته در این هدست، شاهد پیشرفت‌های جالبی خواهیم بود.

در اولین نسخه از هدست واقعیت مجازی وایو از نمایشگرهایی استفاده شده بود که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بودند، اما در نسل بعدی این هدست قرار است از دو نمایشگر با رزولوشن 4K استفاده شود. علاوه بر آن، رفرش ریت نیز از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز ارتقا داده خواهد شد. ترکیب دو نمایشگر 4K به کاربر اجازه خواهد داد تا به‌صورت مجموع بتواند رزولوشن 8K را تجربه کند.

هنوز مشخص نشده است که آیا این هدست واقعیت مجازی نیز به کامپیوتر شخصی برای اجرای محتوا نیاز خواهد داشت یا خیر. البته بعید به نظر می‌رسد که هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو 2 مستقل باشد؛ اما مشخصاتی که در حال حاضر از این هدست منتشر شده، قابل تحسین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی از هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..