تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان و بازیگران سریال «معمای شاه» تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، به همت همسران شهدای مدافع حرم از محمدرضا ورزی کارگردان و جمعی از بازیگران سریال معمای شاه تجلیل می‌شود.

 این تجلیل که از سوی کمیته مدافعین حرم جبهه جهادی منتظران خورشید صورت می گیرد در مراسم «دم عشق» انجام خواهد شد.

 «دم عشق» شاهد حضور 70 خانواده شهید مدافع حرم است.

 حضور میهمانی از چهره‌های هنری، فرهنگی، علمی، ورزشی و برخی از همسران شهداء نظیر لاله افتخاری، فرشته روح افزا از جمله اتفاقات این مراسم هست که برای نخستین بار میزبانی و همت همسران شهدای مدافع برگزار می‌شود.

همچنین ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین به منظور تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و نقش ایران در جبهه مقاومت و پیروزی های سوریه و عراق سخنرانی خواهد کرد.

 آیین دم عشق که شاهد رونمایی نخستین کتاب حاوی سفرنامه‌های خبرنگار بسیج به سوریه و لبنان است، روز جمعه 10 دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JBHYKS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان و بازیگران سریال «معمای شاه» تجلیل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..