تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان ایران را به جلسه بررسی اقدامات حج امسال دعوت کرد

به گزارش افکارنیوز،

 «محمد بنتن» وزیر حج و عمره عربستان اعلام کرد که از هیأت سازمان حج و زیارت ایران دعوت شده که برای حضور در نشست‌ روسای هیأت‌های حج کشورهای مختلف حضور پیدا کند.

پایگاه خبری روزنامه الشرق الاوسط، گزارش داد عربستان اعلام کرده با هدف مقدمه چینی حضور حجاج ایرانی در سال آتی و خدماتی که ریاض آماده‌است به حجاج بدهد از مسئولان ایرانی دعوت کرده در این نشست‌ها حضور پیدا کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه این نشست‌ها به صورت زمانبندی شده برگزار می‌شود مدعی شده که عربستان از حضور همه حجاج در مراسم حج و عمره بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهبشان استقبال می‌کند.

مسئولان سازمان‌های حج 80 کشور برای مقدمه چینی و آمادگی برای برگزاری مراسم حج به عربستان سفر می‌کنند.

بعد از کشته شدن شماری از شهروندان ایرانی در مراسم حج سال 94، ایران تأکید کرد عربستان باید اقداماتی در راستای حفظ امنیت و سلامت حجاج ایرانی فراهم کند که با مخالفت و کارشکنی ریاض همراه شد.

بعد از سر باز زدن عربستان از تأمین مطالبات سازمان حج و زیارت، ایران تصمیم گرفت که در سال 95 به عربستان زائر اعزام نکند.

این اقدام با واکنش تند رسانه‌های سعودی و کشورهای وابسته به آن مواجه شد تا حدی که ایران را به تلاش برای سیاسی کردن حج متهم کردند.

با این حال چندماه پیش رئیس سازمان حج و زیارت گفت که تلاش این سازمان برای اعزام زائران ایرانی به حج 96 ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان ایران را به جلسه بررسی اقدامات حج امسال دعوت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..