تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سران فتنه به دنبال ایجاد مجمعی برای سرکوب نظام در کشور بودند

به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام والمسلمین مهدی دشتی امروز در مراسم حماسه نهم دی در محمودآباد با اشاره به اینکه 9 دی به معنای حقیقی کلمه است، اظهار داشت: ملت ایران با ایستادن در مقابل دشمن در این روز عظمت خود را نشان دادند.

وی افزود: در این امتحان انسان‌های پاک و ناپاک جدا شده و خلق مسلمان پیش آمدند و یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت در انقلاب به وجود آورده و از رهبر و نظام دفاع کردند.

دشتی بیان کرد: دشمن با جنگ سخت شروع کرد مانند فاجعه طبس که یک به یک ما را کشتند که امام فرمودند هر چه قدر بیشتر تلاش کنند انقلاب قوی تر می‌شود و نمونه بارز آن جنگ هشت سال دفاع مقدس با عراق است که پیروزمندانه جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد: این فتنه با عرصه انتخابات برنامه‌ریزی شده و هدف نظام بود. تنها فتنه‌ای که دستگاه‌های امنیتی و اقتصادی و تبلیغاتی همه کشورها به پای کار آمدند و فکر کردند یقینا نظام را از بین می‌برند و حتی به فکر نام جدید برای نظام ما بودند.

دشتی با بیان اینکه دشمن در این طرح مجمعی متشکل از مخالفان رهبری و نظام تشکیل دادند، افزود: این مجمع برای سرکوب رهبری و نظام تمام تلاش خود را کردند و گروهی بودند طرح‌ها را برای نابودی نظام برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 حادثه کوچکی نیست، بیان کرد: ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شدند و بر دهان مخالفان کوبیدند.

دشتی با بیان اینکه مردم در مقابله با فتنه به پا خواستند و حادثه‌ای عظیم برپا کردند، گفت: نهم دی در کشور، مشت محکمی به دهان فتنه گران وارد کرده و این حرکت مردم یک حرکت خودجوش بوده و نشانه این است که ملت ما آگاه و هوشیار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سران فتنه به دنبال ایجاد مجمعی برای سرکوب نظام در کشور بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..