تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پُست معاون ظریف برای «دنیا فنی زاده»

کد خبر: ۴۵۱۱۶۸

۱۰  بازدید

حسین جابری انصاری معاون جدید عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرامش با نوشتن مطلبی یاد و خاطره عروسک گردان کلاه قرمزی را گرامی داشت.

خبرگزاری ایرنا: حسین جابری انصاری معاون جدید عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرامش با نوشتن مطلبی یاد و خاطره عروسک گردان کلاه قرمزی را گرامی داشت.

جابری انصاری نوشت: (دنیا فنی زاده) فرزند شادروان پرویز فنی زاده، بازیگر آن روزهای سینمای ایران با دنیا وداع گفت، عروسک گردان عروسک به یادماندنی (کلاه قرمزی) در چهل و نه سالگی بخاطر بیماری کمیاب سرطان عضله درگذشت تا به یاد همه ما بیاورد که 'ناگهان چه زود دیر می شود'. روحش شاد.

وی در این مطلب ادامه داد: پرویز فنی زاده را از فیلم گوزن ها شاهکار ماندگار مسعود کیمیائی و سریال دائی جان ناپلئون اثر ماندگار ناصر تقوائی به یاد داریم، دنیا فرزند نازنینش را تا دیروز که خبر درگذشت زودهنگامش را خواندم، نمی شناختم؛ اما در عوض کلاه قرمزی را همه ما می شناسیم و با او زندگی کرده ایم و بارها همراه با لبخند زیبای او به دنیا لبخند زده ایم، یاد و خاطره عروسک گردان کلاه قرمزی گرامی باد.

 دنیا فنی زاده هنرمند 41 ساله عروسک گردان «کلاه قرمزی»، «خاله قورباغه» و بی شمار عروسک های ماندگار دیگر که صبح دیروز (8 دی) بعد از مبارزه ای 11 ساله با بیماری در بیمارستان درگذشت؛ صبح امروز پیکر وی با حضور شماری از هنرمندان و علاقمندان در ساختمان شماره 2 خانه سینما تشییع و برای آرام گرفتن در خانه ابدی راهی قطعه هنرمندان بهشت زهرا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پُست معاون ظریف برای «دنیا فنی زاده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..