تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهم دی ماه، روز بصیرت و هوشیاری

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992531

مردم ایران نیز باید به هوش باشند آن چنان که هستند و بصیرت خود را بیافزایند آن چنان که می افزایند و آگاه باشند تا از فتنه های امروز در امان مانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سال 88، سال حماسه آفرینی مردم ایران در عرصه سیاست و در قاب انتخابات بود. سالی که حضور بی سابقه مردم در انتخابات بار دیگر امید دشمنان را ناامید کرد و شور و انگیزه را به علاقه مندان به نظام و انقلاب هدیه داد. طبیعیست که این شور و اشتیاق مردم، خاری بود در چشم دشمن که باید آن را به کام مردم زهر می کردند.

دشمنان نظام و انقلاب مانند همیشه آماده دسیسه و تفرقه افکنی در کشور بودند و تنها چیزی که به آن نیاز داشتند خواص جاهل و اقلیتی خائن بود که سیلی خوردگان از نظام آن را برایشان فرآهم آوردند.

مدعیان قانون مداری، با شکستن همه قوانین و اصول نظام، در اعتراض به نتایج این حماسه ملی و حضور مردمی، به خیابان ها آمدند و راه را برای شعارهای ضد نظام و انقلاب و حتی اسلام، به روی دشمن گشودند. علاوه بر آن، حامیان ایشان تحت فضای احساسی ایجاد شده دست به خشونت، تخریب اموال عمومی و جنایات دیگر زدند. و تمام اینها با شعار عدالت خواهی و حقوق مردم انجام گردید. و به این ترتیب به مدت چندین ماه کشور در غباری از فتنه فرو رفت. در فتنه سال 88، مردم به هر سو می نگریستند، داعیه های حق می دیدند و شعارهایی که برای مردم بود. و مردمی را می دیدند که از جنس خودشان بودند و این فضا را غبار آلوده تر می کرد و فتنه را بوجود می آورد، آن چنان که بوجود آمد!

رهبر فرزانه انقلاب از روزهای آغازین فتنه 88، مردم را به بصیرت و هشیاری دعوت می نمود. برای آنکه مردم فریب ظاهر شعارهایی را نخورند که حق بود و به باطل استفاده می شد. اما غبار این فتنه تا مدت ها جلوی چشمان بسیاری را پوشانده بود. تا اینکه در ایام محرم، و در روز عاشورا، بار دیگر معیار واضح و روشن حق و عدل در یک کفه میزان و فتنه گران و دروغ گویان در کفه دیگر قرار گرفتند. این بار فتنه گران که در مقابل همه اصول نظام و قوانین اسلام ایستاده بودند، در مقابل شعائر حسینی نیز قد علم کردند و در روز عاشورا به رقص و پایکوبی نشستند.

این حرکت دستان فتنه گران را در مقابل مردم خالی کرد و غبار چند ماهه را از جلوی چشمان مردم کنار زد، چهره شیطانی فتنه گران را نمایان ساخت و همه حق را از باطل تشخیص دادند. تجلی این معرفت که به لطف قیام بصیرت آفرین امام حسین (ع) و هدایت رهبر فرزانه انقلاب بوجود آمد، نهم دی ماه سال 88 بود. روزی که شیرینی حضور مردم را، که با فتنه آن سال به کام مردم زهر شده بود، به مردم بازگرداند. روز بصیرت!

نهم دی ماه، روز بصیرت، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان است. روزی که بار دیگر دشمن از دسیسه بر علیه نظام و انقلاب نا امید و مایوس گردید و مردم محکم تر و روشن تر از همیشه، راه خود را به سوی آرمان های عالی انقلاب شناختند. اما نه دی، منحصر به سال 88 نبود. نه دی روزی بود که باید در تقویم کشور ما جاودان می شد تا بعد از این نیز کسی جرات آشوب افکنی و فتنه سازی را به خود ندهد. تا کسی به بهانه های مختلف دم از آزاد سازی فتنه گران و اغتشاش طلبان نزند؛ آن چنان که می زنند و از مظلومیت کسانی می گویند که خسارات عظیم مالی و جانی را به ملت بزرگ ایران تحمیل نمودند، به بهانه حقوق ملت و در واقع به قدرت طلبی و ریاست خواهی ولو به قیمت آشوب و هرج و مرج.

مردم ایران نیز باید به هوش باشند آن چنان که هستند و بصیرت خود را بیافزایند آن چنان که می افزایند و آگاه باشند تا از فتنه های امروز در امان مانند. تا امروز به بهانه نان، دُرّ گران انقلاب را از ایشان نگیرند، تا مصداق ((خسر الدنیا و الآخره)) نگردند. ان شا ا.. که خداوند مردم ما را از فتنه های آخر الزمان در امان بدارد و در زیر سایه عالی امام عصر (عج) حفظ بدارد.

سالار حمزه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهم دی ماه، روز بصیرت و هوشیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..