تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه ۹ دی دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کرد/ ضرورت حضور پرشور مردم بناب همایش های روز بصیرت

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992557

فرماندار بناب گفت: پیامی که از ۹ دی برداشت می شود این است که ۹ دی حضور حماسی مردم به پشتیبانی از انقلاب اسلامی و میثاق با مقام معظم رهبری بود که دشمنان خارجی و داخلی را مایوس کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله  فرج اللهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به چرایی تاکید مقام معظم رهبری بر  یادآوری ایام فتنه ۸۸ و بازخوانی آن، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال۸۸ دشمن خارجی و تعدادی از عوامل داخلی به قانون توجهی نکرده و بدون علم و آگاهی باعث ایجاد اغتشاشات و مشکلات شدند، بنابراین مقام معظم رهبری همیشه مردم را  به بصیرت، هوشیاری و اگاهی دعوت می کنند چرا که  اگر مردم هوشیار و آگاه و بصیر باشند، قطعا چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد.

فرماندار بناب  گفت: پیامی که از ۹ دی برداشت می شود این است که ۹ دی حضور حماسی مردم به پشتیبانی از انقلاب اسلامی و میثاق با مقام معظم رهبری بود که دشمنان خارجی و داخلی را مایوس کرد.

فرج اللهی در ادامه به وقایع سالروز ۹دی سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ انتخابات و اتفاقاتی که در کشور ایران رخ داد خوشایند نظام و مردم  نبود.

وی  افزود: مردم آذربایجان در ۸دی  و مردم کل کشور در ۹ دی  وفاداری خود را به قانون و فرمایشات رهبری به نمایش گذاشتند.

فرماندار بناب تاکید کرد: حضور حماسی مردم در مراسم ۹ دی، تجدید بیعت با آرمانهای مقام معظم رهبری بوده و حضور حماسی در صحنه که با اعتقاد قلبی به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث بصیرت و هوشیاری می باشد، بسیار ضروری است.

این مقام عالی دولت در شهرستان بناب در خاتمه، افزود: از عموم مردم شهرستان بناب تقاضا دارم در مراسم  ۸ دی شهرستان که در روز چهارشنبه  درمصلی اعظم شهرستان برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/سعید نصیری/۹۴/۷۵۹۲۵/۰۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه ۹ دی دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کرد/ ضرورت حضور پرشور مردم بناب همایش های روز بصیرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..