تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری سه هزار سند مالکیت املاک علوی رایگان به محرومان آق قلا / پیش بینی واگذاری 10 هزار سند در سال آینده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در مراسم اهدای اسناد املاک علوی به محرومان و اقشار کم در آمد شهرستان اق قلا گفت : خوشحالم که برای هفتمین بار به استان گلستان سفر می‌کنم و امروز 3هزار فقره اسناد تحویل اقشار کم درآمد و محروم شهرستان آق‌قلا می‌شود.

وی افزود: امیدواریم تا آخر سال یک بار دیگر به این استان بیایم و 2 هزار سند بنیاد علوی به محرومان اهدا می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: در سال آینده نیز 10 هزار سند به مردم محروم استان گلستان اهدا می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اهدای اسناد کشاورزی در زمینه اقتصادی و پشرفت منطقه هم گام‌های خوبی برداریم.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه ارزش تقریبی این زمین ها معادل 180 میلیارد ریال است، اظهارداشت: تمام این اسناد از طرف بنیاد مستضعفان به صورت کاملا رایگان به مردم شریف این منطقه اهداء شد.

وی خاظر نشان کرد: استان گلستان تابلوی زیبای وحدت اسلامی است و ما خدا را شاکریم که خدمتگزار مردمی هستیم که با وجود سختی‌ها و مشکلات زیاد پشتوانه نظام بوده و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری سه هزار سند مالکیت املاک علوی رایگان به محرومان آق قلا / پیش بینی واگذاری 10 هزار سند در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..