تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی انقلاب کردند که حالا شما دم از انقلاب می زنید/کسانی امروز حرف از حقوق شهروندی می زنند که در سال ۸۸ همین حقوق را پایمال کردند

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992467

سخنان داغ مخالفان و موافقان در تریبون آزاد 9دی:

همزمان با تجمع بزرگ ۹دی در کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان ضمن برگزاری یک تریبون آزاد مجالی را برای ابراز نظرات موافق و مخالف در خصوص حماسه ۹ دی را فراهم آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجوآزاد” همزمان با تجمع بزرگ ۹دی در کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان ضمن برگزاری یک تریبون آزاد مجالی را برای ابراز نظرات موافق و مخالف در خصوص حماسه ۹ دی را فراهم آورد؛ در ادامه برخی از سخنان افراد شرکت کننده در این تریبون آزاد را می خوانیم:

-من میخواهم از قانون اساسی بگویم از کسانی که امروز حرف از حقوق شهروندی و قانون اساسی میزنند و در سال ۸۸ همین حقوق شهروندی و قانون اساسی را زیرپا گذاشتند.

-به نظر بنده کلمه فتنه ابزاری شده برای بعضی ها و این ذکر فتنه باعث تفرقه بین مردم شده اگر کسی بخواهد رئیس اداره ای شود می گویند:فتنه! اگر بخواهد تایید صلاحیت شود، می گویند: فتنه

-ما با تبر اتحاد و بصیرت به سراغ فتنه گران میرویم و و اجازه نمیدهیم کوچکترین خللی به نظام و انقلاب ما وارد شود.

-امروز روزی متعلق به شناخت بصیرت است ما برای فریاد یک جمله آمده ایم که همگی جان فدای رهبریم و با عمل کردن و پیگیری سخنان رهبری از هرگونه پیش آمد بدی که اهل فتنه بخواهند برا کشور پیش بیاورند جلوگیری می کنیم.

-امت از سلسله حرکت دی می گوید/ با نوای خوشی از سینه نی می گوید/ ای نفاق افکن و ای فتنه گران گوش کنید/ حکم خائن به وطن را ۹ دی می گوید.

– پیامبر اسلام (ص) از فتنه در آخرالزمان می گویند و می فرمایند: هرگز از فتنه نترسید که موجب نابودی منافقین است.

-ما میدانیم هنوز فتنه ها در پی است ما هرگز اجازه نمیدهیم که مجددا دشمن فتنه انگیزد و ما همواره پشتیبان ولایت فقبه خواهیم بود.

– من فقط یک جمله میگویم: جانم فدای رهبر

– ۹دی رفراندوم ملی مات ایران است؛ درست بعد از فتنه ۸۸ بود که شدیدترین قطعنامه بر علیه ایران صادر شد و لیست دانشمندان هسته ای ایران لو رفت.

– آقا چه کسانی انقلاب کردند که حالا شما دم از انقلاب می زنید؟ چرا به شاکله نظام توهین می کنید؟ فتنه را کسی شروع کرد که ملت را خس و خاشاک خواند.

– ما فراموش نمی کنیم نامه های بدون سلام به رهبر را؛ ما فراموش نمی کنیم اشکهای رهبرمان را در نماز جمعه

– آقای هاشمی ۸ماه قبل از انتخابات گفت مواظب باشید تقلب رخ ندهند و این رمز فتنه بود

-ما به جریان فتنه گر و منافقین میگوییم اگر مجددا اشک مولایمان را ببینیم با خونمان پاسخ خواهیم داد

-اینقدر گفتیم مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر  اسراییل چیزی از آنها کم شده؟ ما فقط خودمان را در دنیا خراب میکنیم با شعار چیزی حل نمیشود

-ما خونمان را به پای رهبری خواهیم ریخت کسانی که میگویند مرگ گفتنها کاری نکرده اگر نبود این شعارها، اسراییل، لبنان و فلسطین و ایران را فتح کرده بود و رویای از نیل تا فرات را محقق می کرد.

– روز ۹دی را باید با امام شناسی شناخت امامی که همراه ملت بود نه مسئولین! حرف من با مسئولینی است که به بهانه های واهی امروز در تجمع های فتنه ستیزی شرکت نمی کنند.

-مرگ بر آمریکا از متن قران است؛ قرآن را باز کنید که خدا در مورد کفار چه گفته است.

-فتنه مال امروز و دیروز و سال ۸۸ نیس بلکه بعد از رحلت امام زمانیکه هاشمی بحث رهبری شواریی را مطرح کرد فتنه آغاز شد

-اینهایی که فتنه کردن عروسکهای دست هاشمی هستند.

– ۹دی نشان میدهد که ما باردیگر پشت رهبرمانیم ما مردمان کوفه نیستیم علی تنها بماند.

-این انقلاب به آسانی بدست نیامده که از آن دست بکشیم ما در این راه خون داده ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی انقلاب کردند که حالا شما دم از انقلاب می زنید/کسانی امروز حرف از حقوق شهروندی می زنند که در سال ۸۸ همین حقوق را پایمال کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..