تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک صنعتی اشتهارد،میزبان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز

شهرک صنعتی اشتهارد،میزبان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز

استان‌ها > البرز - هشتاد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، هشتاد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در شهرک صنعتی اشتهارد بود با حضور مدیران اجرایی استان و شهرستان اشتهارد برگزار شد. میزبان تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی اشتهارد بودند که به بیان مشکلات و مسایل خود پرداختند.

استاندار البرز، معاون برنامه ریزی استانداری، ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مدیران کل سازمان تامین اجتماعی،محیط زیست، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و روسای ادارات شهرستان، مدیران و نمایندگان بانک ها، خانه صنعت و کار افرینان و صنعتگران حاضرین در این جلسه بودند.

لازم به ذکر است که تا کنون و پس از برگزاری 82 جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،1300 مصوبه صورت گرفته که ازین تعداد 72 درصد عملیاتی شده و بقیه موارد در استانه اجرایی شدن است.
همچنین بازدید از خط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی چون چای محفل و کاشی زاگرس درخشان از دیگر برنامه های استاندار و مدیران اجرایی استان از شهرک صنعتی اشتهارد بود

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک صنعتی اشتهارد،میزبان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..