تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروجى هاى استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانى

ليست خروجى هاى تيم فوتبال استقلال براى فصل نقل و انتقالات زمستانى را بهتر بشناسيم

خروجى هاى استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانىبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانى مسئولان باشگاه استقلال طبق لیست ورودى منصوریان در حال مذاكره و جذب بازیكنان مورد نیاز تیم هستند .

اما از طرفى منصوریان یك لیست خروجى نیز دارد كه قرار است این لیست تا روز شنبه به مدیر عامل باشگاه ارائه تا بر این اساس خروجى هاى نیم فصل آبى ها مشخص شود .

بدون شك مى توان حضور امین حاج محمدى ،آرش افشین را در لیست خروجی قطعى دانست، اما بهتر است در این میان به یكى از گزینه هاى قطعى دیگر در فهرست خروجی های استقلال اشاره اى داشته باشیم ، بختیار رحمانی شماره هفت آبى ها كه نخستین خرید استقلالى ها در اول فصل بود در لیست مازاد قرار گرفته و به طور حتم این بازیكن نیم فصل دوم را در فولاد پا به توپ خواهد شد .

البته در این میان زمزمه هایى از رفتن كاوه رضایى شنیده مى شود كه بهتر است بدانیم این بازیكن در لیست خروج نیست و استقلالى ها در نظر ندارند این بازیكن را از دست بدهند و طبق شنیده ها از منابع آگاه، جدایى رضایى كذب است .

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروجى هاى استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..