تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باتری کنسول نینتندو سوییچ به احتمال زیاد قابل‌ تعویض نخواهد بود

باتری کنسول نینتندو سوییچ به احتمال زیاد قابل‌ تعویض نخواهد بود

به‌تازگی کمپانی FCC پس از مشاهده نمونه اولیه کنسول نینتندو سوییچ، اعلام کرده است که این کنسول دارای باتری غیر قابل تعویض خواهد بود. در ادامه با جزییات بیشتر تک‌شات را همراهی کنید.

 

از زمان معرفی کنسول جدید نینتندو به اسم «نینتندو سوییچ»، اطلاعاتی بسیار اندک از این کنسول خانگی / هیبریدی منتشر شده‌ و تنها تا همین حد می‌دانیم که این کنسول قرار است از تکنولوژی تگرای کارت‌های گرافیکی انویدیا استفاده کند و البته می‌توان در یک چشم به هم زدن، آن را از یک کنسول خانگی به یک کنسول قابل حمل تبدیل کرد. در جدیدترین اطلاعات رسمی مربوط به این کنسول جذاب، مطلع شده‌ایم که نینتندو سوییچ دارای باتری غیر قابل تعویض خواهد بود؛ حداقل در هنگام عرضه!

 

گرچه برای خیلی‌ها این خبر، خبر مهمی نیست، اما اینکه باتری نینتندو سوییچ قابل تعویض نیست، می‌تواند بر نگرانی افرادی که به عمر باتری اهمیت زیادی می‌دهند بیافزاید. اگر به یاد داشته باشید، وقتی کنسول Wii U در بازار جهانی عرضه شد، دارای باتری بسیار کم‌عمری بود و چون باتری قابل تعویضی داشت، نینتندو توانست خیلی زود با عرضه‌ یک باتری-پک، عمر باتری را به ۸ ساعت افزایش دهد. نگرانی اصلی اینجاست که اگر برای سوییچ چنین مشکلی پیش بیاید، دیگر کاری از دست نینتندو بر نخواهد آمد.

 

البته نکته حائز اهمیت این است که این اطلاعات توسط کمپانی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) و پس از مشاهده یک نمونه اولیه منتشر شده‌اند و این احتمال وجود دارد که نینتندو باتری قابل تعویض را در کنسول سوییچ جای دهد. حداقل تا اینجای کار مطمئن هستیم که سوییچ باتری غیر قابل تعویضی دارد و این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد.

 

جالب است بدانید که اکتیویژن، بتسدا، کپ‌کام و ده‌ها شرکت مطرح دیگر در لیست توسعه‌ی بازی برای این کنسول هستند و همچنین به تازگی شایعه شده است که نینتندو سوییچ دارای یک صفحه‌نمایش مالتی‌تاچ ۶/۲ اینچی با رزولوشن 720p خواهد بود.

 

تمامی اخبار و اطلاعات نینتندو سوییچ را در صفحه این کنسول در تک‌شات مطالعه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باتری کنسول نینتندو سوییچ به احتمال زیاد قابل‌ تعویض نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..