تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویرانتخاب زیباترین دختر سال 2016 + تصاویر

ملکه زیبایی سال 2016 یا همان دختر شایسته در کشور آمریکا برگزار شد . در رقابتهای ملکه زیبایی دختر لاتین اهل پورتوریکو زیباترین دختر سال 2016 شد.این مراسم که با همکاری نهادهای خیریه برگزار میشود در شهر واشنگتن آمریکا برگزار شد .

به گزارش ایران ناز امسال نیز مانند سال های گذشته مراسم Miss World یا همان مراسم دختر شایسته برگزار شد که دختران از تمام کشورهای دنیا در آن حضور داشتند. این مراسم با نیت کمک به نیازمندان در کشور آمریکا برگزار شد.

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر انتخاب ملکه زیبایی سال 2016

مراسم 2016 Miss World یا دختر شایسته 2016 روز 18 دسامبر در ایالات متحده آمریکا در جنوب واشنگتن برگزار شد. در این مراسم 117 دختر زیبا از سراسر جهان حضور داشتند و برای به دست آوردن درجه دختر شایسته با هم رقابت کردند.

استفانی دل واله Stephanie Del Valle از کشور پورتوریکو به عنوان دختر شایسته 2016 انتخاب و توسط مریا لالاگونا Mireia Lalaguna دختر شایسته 2015 از کشور اسپانیا تاج گذاری شد.

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

عکس های دختر زیبای لاتین استفانی دل واله Stephanie Del Valle از کشور پورتوریکو Miss World 2016

در این مراسم 5 جایزه دیگر هم وجود دارد : تاپ مدل، مولتی مدیا، استعداد، ورزش و زیبایی هدفمند.

در قسمت تاپ مدل شرکت کننده ها با پوشیدن لباس های طراحان معروف در این مراسم شرکت می کنند و هر کدام که در این لباس ها بهتر باشند برنده می شوند. که برنده این بخش دختر شایسته چین شد.

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016

در قسمت مولتی مدیا شرکت کننده ها باید از خودشان یک فیلم 6 ثانیه ای تهیه کنند و هر کدام که بیشترین کمک مردمی را جمع آوری کند برنده می شود. برنده این بخش هم مثل سال گذشته دختر شایسته فیلیپین بود.

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

در قسمت زیبایی هدفمند هم دختر شایسته اندونزی برنده شد.

10 نفری که به مرحله نیمه نهایی توسط رای داوران راه پیدا کردند از کشورهای چین، کنیا، بلژیک، فیلیپین، اندونزی، آمریکا، کره،جمهوری دومنیکن، برزیل و پورتوریکو بودند

انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر

تصاویر 10 نفر برتر در Miss World 2016

15 نفری که به مرحله نیمه نهایی توسط رای داوران راه پیدا کردند از کشورهای کنیا، اندونزی، فیلیپین، جمهوری دومنیکن و پورتوریکو بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب ملکه زیبایی سال 2016 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..