تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی می خواهند فتنه به فراموشی سپرده شود + فیلم

سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سبما / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بابیان این مطلب و با اشاره به اینکه و خسارتی که فتنه گران درسال 88 به ملت ایران وارد کردند از خسارت جنگ تحمیلی بیشتر بود گفت : برخی فتنه سال 88 و بعد حماسه عظیم ملت ایران را به یک دعوای سیاسی درون کشور تعبیر می کنند .

حجت الاسلام محسن محمودی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود : فتنه سال 88 از سالهای پیش برنامه ریزی شده بود و بیش از یک دهه قبل سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا برای این ملت نقشه کشیده بودند. 

وی گفت : با بعثت پیامبر اکرم (ص) کفر و نفاق در برابر پیامبر(ص) صف آرایی کرد و دشمنان اسلام همواره به فکر توطئه علیه پیامبر (ص) بودند و به نتیجه 

نرسیدند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در سال 88 تمام ارزش های دینی و انقلابی مردم ایران مورد هجوم قرار گرفت و با وجود خسارتی که فتنه گران وارد کردند حماسه 9 دی پاسخ محکمی به فتنه گران و اربابانشان بود.

وی گفت: حماسه 9 دی نماد حضور پرشور و با بصیرت همراه با وحدت و یکپارچگی ملت ایران و سالروز تجدید بیعت دوباره ملت و ولایت بوده و پیامی به آمریکا و انگلیس بود که ملت ایران تا زمانی که از نعمت ولایت برخوردار است هرگز تسلیم مستکبران نخواهد شد .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی می خواهند فتنه به فراموشی سپرده شود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..