تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اعضای دانشگاه بین المللی آل البیت با آیت الله علوی گرگانی

آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای دانشگاه بین المللی آل البیت گفت:تنها راه رستگاری، پایبندی به دستورات دینی و توصیه‌های ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای دانشگاه بین‌المللی آل البیت(ع)، با اشاره به تأثیر موعظه و سخن حق در رستگار شدن انسان‌ها اظهار داشت: زمانی که انسان با گوش دل به سخنان حق و اهل‌بیت(ع) گوش فرا دهد، تأثیر می‌پذیرد و رستگار می‌شود.

وی بابیان اینکه شرط تأثیرپذیری سخن حق، داشتن دلی پاک است، افزود: ابوجهل سال‌های زیادی پای منبر پیامبر اکرم(ص) بود، اما چون دلش جای دیگری بود، متوجه سخنان گهربار ایشان و دستورات قرآن کریم نشد و در آخر باخشم و کینه نسبت به پیامبر(ص) از دنیا رفت.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به‌ضرورت توجه به دستورات الهی و سخنان اهل‌بیت(ع)، گفت: تنها راه رستگاری انسان، پایبندی به دستورات دینی و توصیه‌های ائمه اطهار(ع) است، نه شنیدن آن‌ها، زیرا شنیدن صرف هیچ سودی ندارد، ابوجهل بااینکه بسیاری از دستورات دینی و سخنان پیامبر(ص) را شنیده بود، بازهم کافر و مشرک از دنیا رفت.
 
وی خاطرنشان کرد: به اهل‌بیت(ع) تمسک جویید و از آن‌ها بخواهید تا دلی پاک و حق پذیر به شما عطا کنند، زیرا اگر با گوش دل بشنوید، تأثیر پذیرفته و نجات میابیم.
 
استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه موعظه و نصیحت باید از دل بر خواسته شود، تصریح کرد: هر سخنی که از دل گفته شود به دل نیز می‌نشیند، سعی کنید به توصیه‌های دینی عمل کنید و دلی کارکنید تا موفق و رستگار شوید.
 
انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اعضای دانشگاه بین المللی آل البیت با آیت الله علوی گرگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..