تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشته و یک زخمی/ نامعلوم بودن دلیل حمله مسلحانه

ساعت: 11:49 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992174

در اثر تیراندازی های مکرر صورت گرفته از یک خودروی در حال سیر در استانبول، یک نفر از عابران کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، یک خودروی در حال سیر، دیشب به هنگام عبور از خیابان های استانبول، به طرف عابرین پیاده شلیک نموده که در اثر اصابت گلوله 2 نفر مجروح شده که بعد از انتقال به بیمارستان، یکی از زخمی شدگان به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.

این حادثه دیشب (28 دسامبر)، ساعت 20:30 به وقت محلی ترکیه رخ داده و از یک خودروی سیاه رنگ به هنگام عبور از یکی از خیابان های استانبول، توسط فرد و یا افرادی  ناشناس به طرف عابرین پیاده و یک دکه فروشندگی شلیک شده که هنوز علت این حمله ناگهانی مشخص نگردیده است.

با شروع تیراندازی، مردم با ترس و اضطراب به اطراف گریخته اند که در این حین یک جوان 21 ساله در اثر اصابت گلوله، به شدت زخمی گشته و با حرکت سریع خودرو به طرف دکه، تیراندازی از درون ماشین ادامه یافته و در اینجا نیز با اصابت گلوله به یک مرد 37 ساله، فرد مجروح شده است.

با گزارش مردم به پلیس و اورژانس، نیروهای امنیتی و امدادی در محل حاضر شده و مجروحین را به بیمارستان انتقال داده اند که با تمام تلاش کادر پزشکی بیمارستان، مجروح 21 ساله، بر اثر شدت جراحات، جان باخته است.

پلیس با محصور کردن مکان های تیراندازی، تحقیقات گسترده ای را در محل آغاز نموده و با بررسی دوربین های امنیتی شخصی و شهری، در حال تلاش برای شناسایی خودروی متواری شده و همچنین یافتن دلیل این حمله مسلحانه می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشته و یک زخمی/ نامعلوم بودن دلیل حمله مسلحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..