تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جالی خالی بانوان مسئول در مراسم 9 دی خراسان شمالی

ساعت: 11:52 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992335

یوم‌الله 9 دی ماه در سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است؛ 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و روز « پیوند عاشورایی امام و امت » است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، فتنه سال 88 یکی از حوادثی است که موجب شد تا فرصت حضور 40 میلیونی مردم ایران اسلامی در انتخابات به حوادثی تلخ و ناگوار تبدیل شود و هزینه های سنگینی برای نظام در پی داشته باشد. فتنه سال 88 پس از 8 ماه، با حضور دشمن شکن و میلیونی مردم کشورمان در 9 دی همان سال برای همیشه خاموش شد و مردم ایران اسلامی با حضور همراه با بصیرت خود چشم فتنه را کور کردند.


از همان سال تا کنون هر ساله در روز 9 دی مراسماتی در سراسر کشور به جهت پاسداشت حضور مردم ولایت مدار ایران و نیز تبیین چگونگی شکل گیری فتنه برگزار می شود. امسال نیز در هفتمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی، مراسم گرامیداشتی با حضور گسترده مردم در تمامی نقاط کشور و  استان خراسان شمالی برگزار شد.


علی رغم حضور مردم بصیر و هوشمند بجنورد  در این مراسم، متاسفانه حضور بانوان مسئول استان در مراسم 9 دی 1395 بسیار کمرنگ بود. این عدم حضور مدیران دولتی و اجرایی استان هیچ جای توجیهی ندارد و به نظر می رسد علی رغم تبلیغات گسترده برای این روز،مدیران تمایلی برای حضور در این حماسه مردمی نداشته اند.


و تنها سوالی که پیش می آید این است که چرا باید مدیرانی در راس قرار بگیرند که بصیرت سیاسی آنها کمتر از مردم عادی باشد و همیشه از نظر سیاسی از مردم عقب باشند؟
چرا برای یک مراسم ساده کلیه ادارات تعطیل می شوند ولی در این روز حماسی به بهانه های مختلف مانند دیدار مردمی، امورات اداری و ... در این مراسم شرکت نکرده اند؟


مردم ولایت مدار و بصیر خراسان شمالی  ثابت کرده اند که همگام با مردم سراسر ایران اسلامی همیشه از مدیران بی بصیرت جلو تر بوده و به موقع در میدان حضور یافته اند و قدر این گونه مراسمات را به خوبی می دانند.
به نظر می رسد مدیران بایستی اردوگاه سیاسی خود را مشخص کنند و بدانند که مردم عملکرد آنها را رصد می نمایند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جالی خالی بانوان مسئول در مراسم 9 دی خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..