تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 مصداق بغی بود

به گزارش ایرنا، محمد جواد لاریجانی روز پنجشنبه در مراسم گرامی داشت نهم دی در دادگستری کل استان اصفهان گفت: فتنه را باید به درستی فهمید نه از باب انتقام کشی بلکه باید آن را به عنوان چراغ راهی برای آینده به کار گرفت.
وی افزود: فتنه طرح و کودتای پیچیده ای بود که با مشارکت و سرمایه گذاری بیگانگان و به کار گیری جریان های داخلی برای اسقاط حاکمیت دین راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: علت اصلی فتنه ها انحراف از فکر دینی است و لذا ما در بخشی از افراد می بینیم که معتقدند اسلام حکومت ندارد و باید سکولار بود.
معاون بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: انحراف در دین مقدامه نفاق در عمل سیاسی است و لذا چنین افرادی مترصد فرصتی برای خیز برداشتن برای خروج علیه حاکمیت هستند و چنین اقداماتی مسلما مصداق بغی بر حکومت اسلامی است.
وی تصریح کرد: اگر نقش ولی فقیه شجاع و مدبر، اعتماد مردم و نقش نهادهایی مانند قوه قضائیه و سپاه پاسداران نبود دشمن به اهداف خود می رسید.
لاریجانی با بیان اینکه وجود دشمن حقیقت است نه توهم، گفت: اگر می بینید امروز به ولی فقیه، به قوه قضائیه، به اعتماد مردم و ارزش های انقلاب حمله می شود، تصادفی نیست بلکه دشمن برای این منظور برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) حراست از بصیرت را منوط به شناخت مسیر اهل بیت (ع)، شناخت وضعیت شیعه و شیعیان، دشمن شناسی، شناخت مسیر نفاق اموی، توجه به سلامت جسم و روح، شناسایی نیازهای فرد و جامعه و رفع حوایج و پاکیزگی است.
وی همچنین با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) افزود: تلاش برای برقراری نظام مدنی مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) و نهضت جهانی اسلام دو مولود مبارک این قیام بود که امروز نیز این مسیر ادامه دارد.
لاریجانی با تاکید بر وجود حاکمیت در اسلام، ادامه داد: عده ای اسلام را تاریخ گذشته می دانستند، عده ای آن را خشن معرفی می کردند و احکامی مانند قصاص و دیه را زیر سئوال بردند و فکر می کردند اسلام پیشروی ندارد.
وی گفت: دین اسلام دین رحمت برای جهانیان است و لذا انقلاب اسلامی به سرعت رشد کرد و دشمن وقتی چشم گشود متوجه شد کشوری با قدرت مندی در عرصه نظامی، سیاسی، اجتماعی، علوم و فنون و نظام سازی مدنی در حال رشد است.
معاون بین الملل قوه قضاییه افزود: آمریکا و اسرائیل با نماز و روزه ما مشکلی ندارند، بلکه مشکل اساسی آنها حاکمیت دین است و لذا در این مسیر در طول 35 سال فتنه های مختلفی را به راه انداختند که فتنه 88 یکی از فصول این تلاش ها ست.
مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور مسئولان دستگاه قضایی در دادگستری اصفهان برگزار شد.
نهم دی سالروز خلق حماسه مردم ایران در دفاع از ولایت و دفع فتنه به 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' نامگذاری شده است.
/7134/پ / 6022

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 مصداق بغی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..