تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین شایعات نقل و انتقالاتی لیگ برتر

ورزش > لیگ برتر - با ورود به تعطیلات نیم‌فصل بازار و نقل و انتقالات زمستانی باشگاهها داغ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش زیادی دارند تا در این فرصت کوتاه موفق عمل کنند و بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیرند.

برخی منابع مطلع از توافق سروش رفیعی با پرسپولیس خبر دادند. رفیعی اول هفته آینده با مبلغ 800 میلیون برای یک نیم فصل با این باشگاه قرارداد می بندد. باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه های رفیعی توافق کرد.

برخی رسانه ها از این نوشتند که طیبی به سپاهان می رود، شجاع به پرسپولیس می آید و انصاری به چین می رود.

از استقلال هم خبر می رسد که با جدایی مهدی رحمتی و بختیار رحمانی، استقلال به طور ضمنی با  رحیم زهیوی توافق کرد.ه است. با وجودی که علی دایی روز گذشته گفته بود مبعلی از نفت نمی رود، این بازیکن به استقلالی ها پیام داده که شما با نفت مذاکره نکنید. به نظر می رسد احتمال معاوضه مبعلی با بازیکنان مازاد استقلال وجود دارد. همچنین طی آخرین خبرها آرش برهانی در نیم فصل تصمیمش برای خداحافظی با فوتبال را عملی می کند و کفش هایش را می آویزد.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین شایعات نقل و انتقالاتی لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..