تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایبراهیموویچ در یک قدمی شکستن رکورد مسی

کد خبر: ۴۵۱۰۴۳

۳۸  بازدید

زلاتان ایبراهیموویچ در صورت گلزنی برابر میدلزبورو به رکورد گلزنی لیونل مسی در سال 2016 دست خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، زلاتان ایبراهیموویچ با گلی که برابر ساندرلند در لیگ برتر به ثمر رساند تعداد گلهای خود را در سال ۲۰۱۶ به عدد ۵۰ گل رساند. او اکنون تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی لیونل مسی در این سال نیاز دارد و در صورتی که دو گل برابر میدلزبورو به ثمر برساند، به تنهایی برترین گلزن سال ۲۰۱۶ خواهد شد.

این مهاجم ۳۴ ساله در این سن، نشان داده است چیزی از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کم ندارد. این در حالی است که رونالدو در این سال ۴۲ گل به ثمر رساند و زلاتان ایبراهیموویچ اکنون ۵۰ گل به ثمر رسانده است.

او ۲۳ گل در لیگ فرانسه، ۷ گل در جام حذفی و ۳ گل در لیگ قهرمانان همراه با پاری سن ژرمن به ثمر ساند. ایبرا همچنین از زمان پیوستن به منچستریونایتد نیز موفق شده است ۱۷ گل به ثمر برساند؛ ۱۲ گل در لیگ برتر، دو گل در جام اتحادیه، دو گل در لیگ اروپا و یک گل در سوپرجام انگلیس موسوم به جام خیریه.

منچستریونایتد شنبه در آخرین دیدار نیم فصل خود در لیگ برتر برابر میدلزبورو به میدان خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایبراهیموویچ در یک قدمی شکستن رکورد مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..