تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثر جمشید مشایخی از درگذشت دختر همکار قدیمی اش -


,جمشیدمشایخی, عکس جمشید مشایخی, بیوگرافی جمشیدمشایخی,[categoriy] تاثر جمشید مشایخی از درگذشت دختر همکار قدیمی اش

جمشیدمشایخی, عکس جمشید مشایخی, بیوگرافی جمشیدمشایخی, دنیافنی زاده

آکاایران: تاثر جمشید مشایخی از درگذشت دختر همکار قدیمی اش

آکاایران جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، درگذشت دختر پرویز فنی زاده از همکاران قدیمی اش را به هنرمندان و خانواده آن هنرمند تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، جمشید مشایخی ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی گفت: «از شنیدن این خبر به شدت متاثر شدم و باورم نمی شود این دختر هنرمند این قدر زود از دنیا برود.»

به گزارش آکاایران مشایخی در ادامه افزود: «با اینکه من و مرحوم فنی زاده همکاری های زیادی با هم داشتیم اما در این سال ها متاسفانه معاشرت ما با خانواده ایشان کمتر بود. ولی حدود دو سه سال پیش اگر اشتباه نکنم نزدیک سالگرد فوت مرحوم فنی زاده به منزل همسر ایشان رفتیم و اتفاقا در آن دیدار دخترشان دنیا فنی زاده هم حضور داشت. بعد از اینکه پرویز فنی زاده از دنیا رفت ما چندین سال به خاطر زنده نگه داشتن خاطره این هنرمند بزرگ در تالار رودکی مراسمی برگزار می کردیم و حالا باورم نمی شود باید در سوگ دختر جوان این هنرمند فقید بنشینیم.»

جمشید مشایخی همچنین اظهار داشت: «پرویز فنی زاده هنرمند بزرگی بود و دخترش نیز مثل او در عالم هنر تبدیل به چهره ای دوست داشتنی و محبوب شد که حالا با مرگش خیلی ها را در غم و اندوه فرو برده است. ای کاش از این رفتن های زودهنگام درس بگیریم که دنیا با هیچ کس شوخی ندارد و تا زنده هستیم باید قدر یکدیگر را بدانیم.»

این هنرمند پیشکسوت ادامه داد: «من و مرحوم فنی زاده در چندین تئاتر با هم همکاری داشتیم و سریال «سلطان صاحبقران» هم جزو تجربه های بسیار به یادماندنی ما بود. من مرحوم فنی زاده را بسیار دوست داشتم و ارادت زیادی به خانواده او نیز داشتم اما حالا باید با تاسف زیاد درگذشت دختر جوان این خانواده را تسلیت بگویم.»

مشایخی در پایان تصریح کرد: «درگذشت دختر جوان هنرمند ارزشمند مرحوم فنی زاده را به همه هنرمندان، خانواده ایشان و علی الخصوص مادر گرامی شان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برایشان آرزوی صبر می کنم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثر جمشید مشایخی از درگذشت دختر همکار قدیمی اش -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..